
Fødselsdagskampagne 9 år
Opgave & Udfordring:
Aktivering og involvering af kunder på de sociale medier og telmore.dk.
Branding og loyalitet.
Løsning & Resultat:
1. Kunderne blev sat stævne og bedt om at nominere en ven til en gave. Der skulle ligge en god grund for hvorfor lige præcist denne ven skulle nomineres. – hovedpremien var en rejse.
– Det gave usædvanligt mange gode, rørende og sjove historier.
Gaverne blev personligt uddelt til de nominerede i hele danmark.
Dette blev filmet og delt på Facebook.
2. Kunderne havde mulighed for at ringe ind og synge fødselsdagssang – de deltog i lodtrækning om forskellige gaver.
– Et overraskende stort antal sange blev sendt ind, herunder mange selvkomponerede.
3. Happening på strøget, hvor der blev delt mobiler ud til tilfældige kunder.
– Alt blev optaget på video og delt på Facebook.
Det gav den mest vellykkede fødselsdagskampagne nogensinde i TELMOREs historie.
En usædvanlig høj kundeinvolvering på de sociale medier og en god dialog.