EMMi EMMi
  • PROJEKTER
  • YDELSER
  • KONTAKT
  • OM EMMi
Close
Close
  • PROJEKTER
  • YDELSER
  • KONTAKT
  • OM EMMi
top

Optimering af telmore.dk

Et konstant fokus på optimering af telmore.dk i henhold til kundefokus og brugervenlighed.

Mit forbrug - afh. af kundeforholds-type.
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text

Fødselsdagskampagne 9 år

Opgave & Udfordring: 
Aktivering og involvering af kunder på de sociale medier og telmore.dk.
Branding og loyalitet.

Løsning & Resultat:
1. Kunderne blev sat stævne og bedt om at nominere en ven til en gave. Der skulle ligge en god grund for hvorfor lige præcist denne ven skulle nomineres. – hovedpremien var en rejse. 
– Det gave usædvanligt mange gode, rørende og sjove historier.
Gaverne blev personligt uddelt til de nominerede i hele danmark.
Dette blev filmet og delt på Facebook.

2. Kunderne havde mulighed for at ringe ind og synge fødselsdagssang – de deltog i lodtrækning om forskellige gaver.
– Et overraskende stort antal sange blev sendt ind, herunder mange selvkomponerede.

3. Happening på strøget, hvor der blev delt mobiler ud til tilfældige kunder.
– Alt blev optaget på video og delt på Facebook.

Det gav den mest vellykkede fødselsdagskampagne nogensinde i TELMOREs historie.
En usædvanlig høj kundeinvolvering på de sociale medier og en god dialog.

Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text

Online bannere

Et udpluk af online bannere på henholdsvis telmore.dk og eksternt.

Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text
Insert Alt Text

Julekalender

Den årlige TELMORE julekalender.
Stort fokus på brugerinvolvering og julehygge.

Eksekveret på telmore.dk og Facebook som hovedmedier.
Facebook app, med daglige konkurrencer og give-aways.

Insert Alt Text
Insert Alt Text
  • Back to Portfolio
  • Prev
  • Next
rolex ure kopi

Copyright EMMi